Hvilken kaffe drikker du helst?

Jeg er nysgjerrig på hvilken kaffe du liker aller best.

Dette er bare en liten uhøytidelig undersøkelse, men det finnes seriøse undersøkelser.

Norsk folkemuseum ønsker å kartlegge norsk kaffekultur. Om du vil være med på den store kaffeundersøkelsen så trykker du linken. Norge ligger på verdenstoppen i kaffekonsum og kaffen fungerer både som en oppkvikker, som pause og en sosial olje. Nå kan du fortelle om dine kaffeopplevelser og bli en del av historien!

15 responses to “Hvilken kaffe drikker du helst?

    • Skjønner godt hva du mener. Min første cappuchino drakk jeg i Italia på 80-tallet. Den blonde, myke drikken med de runde smakene ble min store kjærlighet. Det vil aldri smake det samme igjen 🙂

  1. Americano! Siden jeg har et så lite kjøkken at jeg kan glemme alt som heter fancy kaffemaskiner, så gikk jeg til innkjøp av espressokanne for et års tid siden. Åh, så genial oppfinnelse 🙂

    • Ja, det er mange geniale oppfinnelser. Presskanne er også ganske ok. Men når jeg er hjemme så er det Moccamasterkaffe som teller. Så drikker jeg andre typer på kafe.

      • Tenk at jeg er av de du anser som flinke folk! NÅ ble jeg glad nå!! (Trengte ikke linke tilbake, for det var allerede gjort 😉 )

        Håper kaffen smaker ekstra godt i dag, moccamaster gjør jobben sin! (Men ikke presskannen. Skuffet over presskanner, jeg).

Legg igjen en kommentar

