Noen elsker meg

Eller kanskje ikke meg, men bloggen min. Samma det. Vi er ett, bloggen og jeg. Blog award er en fin måte å fremheve bloggere man setter ekstra stor pris på og som man ønsker at flere skal bli oppmerksomme på.  Jeg har fått I love your blog award av Lammelåret, en blogger alle bør stifte nærmere bekjentskap med!

elsker bloggen din

Lammelåret blogger om barn og foreldrerollen, men også om samfunnsmessige temaer. Er en engasjert og uredd stemme i blogglandskapet.

Denne blog awarden har vært i omløp en stund og mange har fått den. Kanskje de som får den allerede har fått den, men man kan vel ikke bli verdsatt nok?!

Jeg gir videre til:

Mormor. Aller beste mormor. Hun er der alltid med en god kaffeskål, noen vennlige ord og overbærende nikk. Akkurat slik som en mormor skal være. Bloggen hennes heter mormors klagemur, men er absolutt ingen klagemur.

Fjellcoachen. Skriver om tanker fra fjellet om coaching, arbeidsliv og livet i sin allminnelighet. Stedet for refleksjon, tenke nye tanker og gode diskusjoner. Hun inviteterer også gjestebloggere.

Heimflyttar. «Ikkje politisk, ikkje viktig, berre sentimental.» Hvorfor du skal besøke bloggen? Sentimental og deilig nynorsk! Les og nyt!

Heidi Langer. Mamma på tvers. Livet på laffen. Er sirkusfamilier som andre familier? Det får du vite om du besøker bloggen hennes.

Hm Bente. Ms rammet. Hundemamma. Skriver nært om det nære. Evne til å få leseren til å oppleve det hun opplever. Er veldig god til å ta bilder.

Hvis dere tar imot awarden skal dere:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2.Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3.Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Anbefalingen skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

11 responses to “Noen elsker meg

  1. Tilbaketråkk: Heia Jenny | Mormors klagemur·

  2. Jenny..Tusen takk 🙂
    Det var fint å våkne opp til..Må altså rette deg deg litt,jeg er ikke mamma. Jeg har hund,men tror ikke det gjelder 🙂
    Jeg skal hive meg rundt og finne en fin gjeng,men ikke idag,idag er det HageSøndag 😉
    Ha fin søndag.

Legg igjen en kommentar

