Sprenger grenser

kaffe strikkJeg har flyttet. Jeg har fått et nytt hjem. Velkommen!  Ikke sånn på ordentlig da, men virtuelt. Flyttet bloggen min fra Forfatterloggen i går. Nå er jeg «alene» her på wordpressplattform. Det er som å flytte fra kollektiv til enebolig. Jeg føler meg litt ensom.

Jeg flyttet ikke fordi jeg ikke likte meg, men fordi «strømmen» stadig gikk og siden var nede. Jeg er ingen stabil blogger som blogger hver dag, men bloggen var nede når jeg ville blogge og oppe når jeg ikke ville blogge. Derfor flyttet jeg hit.

Utrolig klarte jeg å få til dette med eksport og import slik at jeg ikke har mistet noe av det gamle, verken innlegg eller kommentarer. Det er grensesprengende for en rødhåret blondine. Det er fint fordi jeg blir nostalgisk i forhold til slikt. Vil beholde alt. Alltid.

Jeg er ikke helt fornøyd med interiøret. Helst ville jeg også ha beholdt mitt gamle bloggtema, Arras, eller noe som ligner, men det har jeg altså ikke fått til. Så da ser det slik ut, inntil videre.

21 responses to “Sprenger grenser

  1. Hurra for nytt hjem håper du triver og innredningen kommer nok etter hvert.
    Har savnet ordene dine og nå må jeg skynde meg å legge til den nye adressen din.
    Klem på morgenkanten og god kaffe 🙂

  2. Du er nok ikke alene, men det tar sikkert litt tid å bli kjent med de andre, for det er kjempestor høyblokk det du bor i nå 😉
    Ellers så påminner jeg om at vi rødhårede er blondiner med dårlig impulskontroll, men dumme er vi ikke.
    klem

    • Er det en høyblokk? Hmm, jammen en veldig stille høyblokk. Ah, selvfølgelig er vi rødhårede blonder med dårlig impulskontroll. Det skal jeg huske. Gennialt Cassandra. Klem 😉

  3. Glad 🙂 Godt å få til noe sånt. Jeg kjenner ikke til WordPress, men jeg kan tenke meg det stresset som oppstår ved alt teknisk 🙂

    Gratulere med egen side 🙂

  4. Hei!
    Jeg er også ny når det gjelder wordpress. Jeg investerte litt og er helt valgfri når det gjelder blog design….
    Jeg er forresten helt ny på «lekeplassen» og er også litt alene.
    Siden kaffe er en av mine store lidenskaper vil jeg følge bloggen din:)

    • Det er kanskje svaret for å få et annet design. Velkommen til leseplassen og hyggelig at du vil følge bloggen min. Skal ta en titt på din også 🙂

  5. Tilbaketråkk: Jenny er tilbake, og fjellcoachen tar helg! « fjellcoachen·

  6. Tilbaketråkk: Årskavalkade 2012 |·

Legg igjen en kommentar

