Seksti små pausefisker

kjeder meg

  1. Kor gamal er du om fem år? Da har jeg rundet femti. Femti!!!!! Jeg kan nesten ikke tro det. 
  2. Kven var du minst to timar rundt i dag? Legen min. 
  3. Kor lang er du? Lang? Kort, vil jeg heller si. 167 med høye heler. 
  4. Kva var den forrige filmen du såg? Husker ikke. Jeg ser ikke film. 
  5. Kven ringte du sist? Legen min. 
  6. Kven ringte deg sist? Legen min. 
  7. Kva stod på den forrige sms’en du fekk? Ring meg.
  8. Føretrekk du å ringa eller senda sms? Epost. Telefonregningene mine er latterlig lave. 
  9. Er dine foreldre gifte eller skilte? De har aldri vært gift. Jeg tror ikke de kjente hverandre en gang. 
  10. Når såg du mamman din sist? I 1999.
  11. Kva farge har du på augene? Rett og slett ubestemmelg farge. Litt grønt, litt grått, litt brunt. 
  12. Når våkna du i dag? 02.20 !!!!!!
  13. Kva er din favorittjulesang? Julesanger?? Deilig er jorden. 
  14. Kva er din favorittplass? Paris! Avenue des Champs-Élysées. Ren lykke. 
  15. Kva plass likar du minst? Stjørdal!
  16. Kvar trur du at du er om ti år?  I nærheten av der jeg er nå. Eller i et varmere land. Og håper jeg har blitt en klok gammel dame. 
  17. Kva skremte deg mest om natta som liten? Tror ikke det var noe som skremte meg om natten. Jeg synes dagene var mye mer skumle. 
  18. Kva fekk deg til å le hardt seinast? Jeg ler aldri hardt. Jeg ler mjukt. 
  19. Kor stor er senga di? 150. 
  20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin? Bærbar. Macbook Air. Selvfølgelig!
  21. Søv du med eller utan klede? Pysjamas. Om jeg sover alene. 
  22. Kor mange puter søv du med i senga? En. 
  23. Kor mange land har du budd i? To. 
  24. Kvar har du budd? Hvor god tid har du? 
  25. Likar du sko, sokkar eller berrføtt? Sko og barbent. Sokker bare når jeg må. 
  26. Er du sosial? Ja og nei. Det varierer mye. 
  27. Kva er din favorittis? Kroneis. I den grad jeg har favorittis. Jeg er ikke så glad i is. 
  28. Kva er din favorittdessert? Créme brûlée
  29. Likar du kinamat? Nei!
  30. Likar du kaffe? Jaaaa! Jeg elsker kaffe. Sort, brun og blond. 
  31. Kva drikk du til frukost? Sort kaffe og vann. 
  32. Søv du på nokon spesiell måte? På magen helst. 
  33. Kan du spela poker?  Nei. 
  34. Likar du å kosa? Er det noen som ikke liker å kose? Svaret er ja. 
  35. Er du eit avhengighetsmenneske? Ja. Kaffe. Sigaretter. Roseolje. 
  36. Kjenner du nokon med samme bursdag som deg? Ja. 
  37. Vil du ha born? Nei.
  38. Kan du nokon andre språk enn norsk? Ja. Sånn passe. 
  39. Har du nokon gong vore i ein ambulanse? Nei. Heldigvis ikke. 
  40. Føretrekk du havet eller eit basseng? Havet! Jeg elsker havet. 
  41. Kva brukar du helst pengar på? Ting til hjemmet. Sko. Reiser. 
  42. Eig du dyre smykker? Kanskje. 
  43. Kva er ditt favorittprogram på tv? Sport. 
  44. Kan du rulla med tunga? Nei. 
  45. Kven er den morsommaste personen du kjenner? Legen min. 
  46. Søv du med kosedyr? Øh, nei. 
  47. Kva har du som ringelyd? Vet ikke. 
  48. Har du klesplagg frå du var liten? Nei. Det eldste plagget jeg har er en Ballgenser fra åttitallet. 
  49. Kva har du nærast deg no som er raudt? En lampe. 
  50. Flørtar du mykje? Nei. Forresten. Definer mye. Jeg flørter litt. 
  51. Kan du bytta olje på bilen? Nei, slikt har man verksted til.
  52. Har du fått ei fartsbot nokon gong? Ja, flere. 
  53. Kva var den forrige boka du leste? Kjerringer. Helene Uri. 
  54. Leser du avisa? Leser kun nettaviser. VG. Dagbladet. Aftenposten. Nrk. Dagens næringsliv. Din side. Papir har gått ut på dato. 
  55. Abonnerer du på noko magasin? Nei. 
  56. Dansar du i bilen? Nei. I alle fall ikke siden jeg var russ og det husker jeg nesten ikke lenger. 
  57. Kva for radiostasjon høyrte du på seinast? P4. 
  58. Kva var det siste du skreiv ned på eit papir? 17.02.12 kl. 12.00
  59. Når var du i kyrkja sist? For noen uker siden. 
  60. Er du lykkelig? Ja, i alle fall av og til. Jeg synes det er kjedelig å være lykkelig for lenge av gangen. 
9 responses to “Seksti små pausefisker

  1. Stjeler den jeg.
    Men bruker den når? Tja. Det blir vel en dag det 🙂
    Lister kan være morsomme.
    Ha en nydelig torsdag og du , det kan være lurt å sove om natten 🙂
    God kaffe 🙂

  2. Tilbaketråkk: Ei (lita) liste «·

Legg igjen en kommentar

