Kle meg naken

Kle meg naken

Kle meg naken

Det er februar. Jeg har fyrt lenge i peisovnen. Det er varmt. Jeg er naken. Jeg er naken fordi jeg savner sommeren. Jeg savner sommeren fordi jeg kan være naken. Om sommeren kan man være naken. Det er alment akseptert at man er naken eller lettkledd om sommeren. Jeg savner huden min. Om vinteren ser jeg den bare i korte øyeblikk. Når jeg skifter. Når jeg dusjer. Ellers er den innestengt i klær. Tykke og varme klær. Dunjakke. Dundyne. Huden får ikke puste av alle klærne. Jeg får ikke puste. Huden blir fremmed for meg. Jeg blir fremmed for meg. Jeg trenger å føle meg nå. Merke at jeg er her.

Derfor har jeg fyrt opp i peisovnen og vandrer naken rundt i februar. Jeg har blendet av vinduene slik at ingen kan se puppene mine eller andre vitale kroppsdeler. Jeg kan bare se meg selv. Ovenfra og ned. Rett forfra i speilet. Bakfra i speilet. Det er fint. Jeg synes jeg er fin. Det er godt å være i kroppen min mens den gradvis varmes opp av varmen fra peisovnen til den gløder. Jeg får kontakt med meg selv. Huden puster. Jeg puster. Jeg føler meg selv. Jeg er her. Jeg er hel.

10 responses to “Kle meg naken

  1. Ja, nylig gjenfunnet. Ankerfeste i seg selv er helt nødvendig. Spesielt i februar. Ha en flott søndag mormor! Nå skal jeg vaske badet. Naken.

  2. Herlig innlegg! Jeg lengter også etter å kle av meg. Jeg lengter så mye at jeg har skrudd av.
    Da jeg leste hos deg. Husket jeg hvordan det kjennes.

  3. Så godt at du er komfortabel med deg selv. Bra! Det er ikke alle som er like avslappede med egen nakenhet. Kos deg!

Legg igjen en kommentar

