Liebster blog award & teknisk support

blog awardJeg våknet opp til en hyggelig ting i dag. Lammelåret har gitt meg en Liebster blog award. Ikke det at jeg helt vet hva det er, men jeg skjønner at det er en hyggelig gest og ble glad. Tusen takk Lammelåret! Jeg finner ofte noe spennende inne hos henne. Fine tekster. Gode formuleringer. I dag fant jeg denne blog awarden og tips opp Bloggtoppen. Der kan man registrere bloggen sin. Jeg forsøkte det, men den linken (javaskript-ting) jeg fikk får jeg ikke linket inn i min blogg. Jeg forsøker å sette den inn i et av disse «tekst-boksene», men feltet blir blankt. Det skal komme frem et bilde, og så skal visst den måle trafikken i bloggen min. Hvordan får jeg fikset det? Frode?? Noen andre???

Men så til oppgaven. Spre kjærlighet! Jeg skal linke fem blogger som jeg synes fortjener en ekstra oppmerksomhet. De som får blog awarden er:

Mormor. Hun sprer solskinn og serverer morgenkaffe!

Tantogfjas – Martin. Har et morsomt tastatur og fjaser litt med meg.

Sotengelen. Det er ikke så lenge siden jeg oppdaget denne perlen. Underfundige tekster.Liker!

Frk. Plosiv. Fordi hun ikke synes livet er glatt og polert. Det synes ikke jeg heller.

La dem spise kake. Beskriver seg slik: «Et innblikk i en vestlig, ung kvinnes narsissistiske verden. I-landsproblemer er også problemer.» Capito?!

Da håper jeg dere tar i mot og sender videre til blogger dere synes fortjener ekstra oppmerksomhet.

Om dere tar imot skal dere linke til meg og finne fem andre blogger dere vil gi denne prisen, fortelle hvorfor dere har valgt bloggene og linke til dem og selvsagt fortelle bloggerne at dere har en pris til dem. (Stjelte denne formuleringen fra deg Lammelåret).

Spre kjærlighet!

Liebster blog award

19 responses to “Liebster blog award & teknisk support

  1. Jenny. Takk skal du ha! Men jeg vet ikke hvem noen av de du refererer til er, og så høres det veldig ut som noe tatt ut fra et kjedebrev. Liebster blog høres ut som tysk blogg-suppe, uten at det er noe kritikk av deg Jenny. La meg vite om du finner ut noe mer om dette, dette «elskelige» vesen. Og mht meg, so gjelder dessverre, «es tut mir leid, aber ich bin ein Norweger».

  2. Tilbaketråkk: En bloggaward fra Jenny | Frk. Plosiv·

Legg igjen en kommentar

