Motivasjon og søkeord

motivasjon Det er forskjell hva som motiverer oss mennesker og ofte så er det motivasjonen som driver oss. Den nye floggen motiverer meg. Det er mange grunner til det. Jeg har ikke greie på tekniske ting, likevel synes jeg bloggen har blitt fin. Det kan selvfølgelig være høyst subjektivt. Med begrenset tenisk innsikt, synes jeg at jeg fått til en del ting lay out – messig. Det er ikke alt jeg skjønner hvorfor har blitt slik, men det gjør ikke noe. Jeg synes det er fint. Nå ønsker jeg å lære å sette inn videoer og jeg skal nok finne ut av det også.

Jeg har aktivert google analytic. Det er morsomt. Da kan jeg se hvor mange besøkende jeg har, hvor mange sidevisninger og hvor mange som flykter. Hvilke blogginnlegg som er mest lest. Jeg kan se hvor folk kommer fra og jeg kan se statistikk over søkeord. Det er morsomt å se hva folk søker på. Toppliste over søkeord:

Sagt om kaffe. Da er jo bloggen min rette stedet. Jeg samler på sitater om kaffe. 

Lykke kan ikke kjøpes for penger. Joda, det kan det så! 

Lykke kan ikke kjøpes for penger artikkel. Folk er opptatte av penger. Det er jeg også. 

Kjeder meg. Jeg også noen ganger og da blir jeg sur. Heldigvis skjer det ikke så ofte!

Ordtak kaffe. Igjen, rett sted!

Kaffe. Ja takk! Jeg tar den sterk og sort. 

Kan penger kjøpe lykke. Jaaaa!

Krumkaker lavkarbo. Sorry. Ikke noe lavkarbo her. Spist kranksekake fire dager i strekk. 

Jakob Arvola kone. Han er jo en kjekk ung mann og god tekstforfatter så jeg skjønner jo hvorfor folk lurer på det, men svaret på om han har kone finner dere nok ikke her. 

7 responses to “Motivasjon og søkeord

  1. Eh, google analytic? Jaja, hvorfor ikke. Jakob Arvola?? Nuvel. Hm, hos meg søker de sikkert på øl og padde. Det hadde jeg gjort. Høhø og fortsatt god påske!

  2. Og nå Ibsen Martin 😉

    Headerbildet mitt ble borte. Slettet det gamle og den nye synes ikke selv om jeg har lastet det opp. Grr.

  3. Du har en widget som heter Google analytics ( i alle fall har jeg det). Dra den slik at den er aktiv, i en sidebar eller noe. Så søker du opp google analytisk og registrer deg der. Du får en masse statiistikk angående besøkende bloggen din.

    Fikk til header! Bare velge rett lagring når jeg har vært i photoshop så gikk det bra.

Legg igjen en kommentar

