Ny flogg. Nye muligheter.

Ny og forferdet, men også begeistret! Jeg lurer på hvordan jeg får fikset ting i bloggen. Men først skal jeg dele det jeg har funnet ut av.

Om du ønsker et annet tema så må du gå til Kontrollpanelet i bloggen og velge Utseende. Der ligger de andre  temaene. Jeg har valgt Arras Theme. Det er bare å rote rundt til du finnet et tema du liker, jeg tror ikke man kan slette noe eller ødelegge noe.

La oss si at du bytter tema, så må du gå til Widgeter (ligger også under Utseende). Der kan du dra widgeter ut til sidebarene slik at du selv bestemmer hva som skal være synlig i bloggen og i hvilken rekkefølge du ønsker at ting skal ligge. Her finnes det mange muligheter.

Bilder: Om du ønsker bilde i topplinja, slik som jeg har, så ligger det ofte under det tema-navnet du har valgt. Feks Arras Theme (som jeg har). Det finnes en knapp på venstresiden hvor tema-navnet står. Der finnes mulighet for å legge ut toppbilder, og en del andre muligheter.

Det var mine tips. Har du noen? Da kan du dele dem her, mens du koser deg med en kopp kaffe.

Det jeg lurer på er:

Jeg får ikke til å lage sidebar på høyre siden, selv om jeg legger widgeter der. Det synes ikke. Kun bottow-widgetene virker. Jeg tilbakestilte, så ordnet det seg.

Jeg husker ikke hvordan jeg innstallerte flagg-teller eller besøksteller. Noen som kan forklare meg?

Jeg husker ikke hvordan jeg fikk ordnet menyene, dvs, hva jeg ønsker å ha i topplinja? Rotet litt rundt og testet. Plutselig virket det.

15 responses to “Ny flogg. Nye muligheter.

  1. Jeg fant ut av menyene!

    Frode: Jeg skulle gjerne hatt det gamle banneret / toppbildet mitt, mitt. Kan du fikse det?

Legg igjen en kommentar

