Jeg kjeder meg

Jeg kjeder meg. Jeg lurer på hvordan det skjedde. Jeg har nemlig aldri kjedet meg særlig før.

Været kjeder meg. Small talk kjeder meg. FL kjeder meg. Mennesker kjeder meg. Kaffebarene kjeder meg. Snart inntar jeg kaffen intravenøst for det er så kjedelig å drikke kaffe.

11 responses to “Jeg kjeder meg

  1. Hm. Det var jo ikke bra! Men det er kjedelig å kjede seg. Selv kjeder jeg meg så mye at jeg vurderer å gå og ta en juleøl. For å feire at det bare er 1000 dager igjen til sjakk-OL begynner i Tromsø!

    Det som står i avisen kjeder meg i alle fall. Bortsett fra sjakkspalten da. Høhø.

  2. Ta med deg en termos med kaffe, og oppsøk noe nytt og spennende, så kan du i det minste gjøre noe annet mens du kjeder deg.
    Men ærlig talt Martin, det går da vel ikke an å kjede seg dersom man er sjakkelsker!?

  3. Så du redigerte ditt første publiserte utkast, med fordømmelse over alle på FL. Klokt gjort, i all din kjedelighet

  4. Fine linjer om kjedsomhet, men litt kort. så nå kjeder jeg meg igjen. Det å skrive dette er også litt kjedelig, men faktisk bedre enn å ikke gjøre det. derfor fortsetter jeg å skrive selv om det kanskje er kjedelig å lese, men det driter vel jeg i, så lenge jeg ikke kjeder meg. Kjederøyking, kjedebutikker. Kjede. Skjede. Slede. Snart er det jul. da får jeg kjedelige gaver fra kjedelige slektninger. Og synger kjedelige sanger. Jeg tror jeg kanskje vil skrive en bok, for å holde kjedsomheten på en armlengdes avstand. Men før eller siden får jeg vel sene betennelse og kjedsomheten sniker seg innpå meg igjen. Ai, ai. eller jeg sovner og drømmer kjedelige drømmer. Very, very båring

Legg igjen en kommentar

